ח"כ דיסטל אטבריאן: "ימין ממלכתי – העברת קולות לשמאל"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ דיסטל אטבריאן: "ימין ממלכתי – העברת קולות לשמאל"

    ח"כ גלית דיסטל ב"מהדורת הבוקר": "המושג 'ימין ממלכתי' זה 'אל תהיו ליכוד, תביאו לנו את הקולות וניתן אותם לשמאל'. יש המון מנדטים שחושבים שהם מצביעים לרמטכ"ל לשעבר, או לפוסטר הישראלי לפיד. פתק שיעדיף את בל"ד על הליכוד זה פתק לסוף הממשלה הציונית"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת, גלית דיסטל אטבריאן לדוד חכם ובצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "לא כל מה שמשתקף בתקשורת הוא נכון, זה נשמע רע מאוד. מבחינתם, כל עוד מדברים על החיכוד כחייתי ונבער וברברי ומסוכן לדמוקרטיה, לא צריך לדבר על הפשלות של יאיר לפיד, לא מדברים על זה שבשמאל כמעט ואין פריימריז והכל רודן ומשוריינים, וגם, מנמיכים את הליכוד".

    "לא שמעתי מעולם על חברת כנסת מהשמאל מתראיינת ומגנה את הבלפוריסטים שעשו דברים הרבה יותר גרועים. רוב העם הוא ימני, אבל 20-30% מנדטים מעורבים במידה מספקת כגי לראות רקאת ההסתה והפרופוגנדה. ואז, הם מגיעים לקלפי ומעדיפים את אחמד טיבי ואיימן עודה על פני קצין סיירת מטכ"ל בנימין נתניהו".

    "אנחנו חייבים לפקוח עיניים ולשתף את אותם אנשים שלא כ"ב בקיאים במה שמתרחש בפוליטיקה. אתה מכיר את המשל של הצפרדע שאם שמים אותה שמים חמים אז היא מיד קופצת, אבל אם שמים מים קרים ומחממים אותם היא שוחה ושוחה עד שהיא לא יכולה לצאת ומתה. מרגילים כאן לאט את הציבור, קודם עבאס אחר כך טאהה ואחר כך כל הרשימה המשותפת – לא יוכלו להעביר כאן חוקים ציוניים".

    "אני לא מרחמת על בנט, הוא חטא לעם היהודי חטא עצום, גם שקד – עשו כברת דרך יחד, אני מעט מרחמת עליה כי היא נגררה לזה אבל אני הזהרתי אותה. הוא מגלומן ורוצה להרגיש ראש ממשלה כמו ילד בן שלוש, ישבתי איתה וצפיתי בדיוק מה יקרה אבל היא הרגישה "היבריס" וניסתה להוציא אותי מהלשכה – היא לא שמאל היא אופורטוניסטית".

    ח"כ דיסטל אטבריאן הוסיפה: "ימין ממלכתי זה אל תהיו ליכוד, תביאו לנו את הקולות וניתן לשמאל את הקולות. יש המון מנדטים שחושבים שהם מצביעים לרמטכ"ל לשעבר, או הפוסטר הישראלי לפיד, אין מטאפורה אחרת לפתק שיעדיף את בל"ד על הליכוד זה פתק לסוף הממשלה הציונית".

    "מאה וארבעים אלף מתפקדים פעילים בליכוד, מתוכם בחורה אחת רכשה 200 תיליונים – 11 ימים זה בכותרות, יאיר לפיד מחרב את היחסים עם רוסיה שיושבת על הגבולות וזה צריך לפתוח מהדורות. יש מושג בכל העולם שנקרא מרצ'נדייז, יש גם למרקל אבל כאן עושים מזה פולין אישיות".

    אילחם בממשלה הבאה על הזהות היהודית, אעזור לעצמאית – הייתי עצמאית במשך שנים ואני מכירה את המורכבות, גם ביוקר המחייה, אני מבינה שהמחירים עולים בכל העולם אבל נתניהו ניהל את המשברים הכלכליים הכי קשים כולל המשבר האחרון של המאה, נגיף הקורונה. נתניהו כלכלן, והיחיד שיכול לחלץ אותנו ממשבר הזה"



    0 תגובות